Curs Gratuit – Mediatori Scolari

13th oct. 2011

Asociatia C4C va organiza in perioada 21-23 octombrie 2011 cursul gratuit de Formare a Mediatorilor Scolari. Pentru a va asigura prezenta la un astfel de curs va rugam sa descarcati fisa de inscriere de mai jos si sa o expediati prin email la adresa office@c4c.ro.

Va multumim pentru interes!

Asociația C4C – Communication for Community organizează gratuit în cadrul implemetării proiectului „Să redescoperim școala!” (cu numărul de identificare al proiectului: POSDRU/91/2.2/S/63355 – proiect cofinanțat prin Programul Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2011-2013 „Investește în oameni”) Cursul de mediatori şcolari urmăreşte crearea unui grup de profesioniști la nivel național implicat în dezvoltarea programelor de prevenire a fenomenului de părăsire a şcolii – preşcolari şi elevi cu dizabilităţi.

Perioada de desfăşurare

Cursul se va desfăşura după următorul program:

1.     înscriere cursuri: până miercuri, 19 octombrie 2011, inclusiv.

2.     activități teoretice: 21-23 octombrie 2011

3.     activitate practică:  24 octombrie – 18 noiembrie

4.     examen de absolvire: 19-20 noiembrie

 

Locaţia de desfăşurare a cursurilor teoretice: Bucureşti

Număr locuri: 50

Cui se adresează cursul?

Cursul de mediator şcolar se adresează personalului implicat în furnizarea de servicii alternative în educație din regiunea Sud Muntenia (400 de persoane). Criteriile generale exprimate în continuare sunt valabile pentru toți participanții la cursurile organizate în cadrul proiectului, însemnând:

a) Angajați în sistemul de învățământ de masă și învățământul special:

– educatori, învățători, profesori din școlile de masă;

– profesori, învățători, educatori din școlile speciale;

– profesori de sprijin, profesori de psihopedagogie specială.

b) Angajați ai DGASPC:

– educatori din centre de plasament/apartamente de tip familial;

– asistenți sociali;

– psihopedagogi;

– logopezi.

Cât costă?

Costurile cursului sunt suportate de Asociația Communication for Cummunity – C4C, în condițiile în care cursanții își exprimă acordul în scris de participare la activitățile corelate cu cursul:

a) participarea în calitate de mediator școlar la o tabără de cinci zile în care se vor desfășura activități cu copii cu dizabilități de auz, de vorbire, de integrare psihocomportamentală (autism), locomotorii și diabet, cu scopul de a fixa comportamente învățate în sesiunile de formare;

b) sesiune de formare suplimentară (un week-end) în scopul completării de cunoștințe suplimentare pe baza constatărilor din timpul activităților din tabere.

Beneficii participare în cadrul proiectului

  • Acreditare CNFPA (Ministerul Muncii, Familiei și Protecției Sociale; Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului);
  • Asigurarea condiţiilor optime pentru susţinerea cursului: catering pentru zilele de participare la cursurile teoretice, precum și transport, cazare şi masă pe timpul taberelor;
  • Recompensarea financiară a participării la activităţile practice din taberele pentru copii și părinți.

Condiții de înscriere la sesiunile de formare

a) Criterii obligatorii

  • Nivel de studii (alternativ):

a.       studii medii şi, simultan, experienţă de muncă în domeniul social de minim 3 ani.

b.      studii de specialitate cu profil psihopedagogic

c.       studii superioare cu modul psihopedagogic

 

b) Criterii de departajare

  • Experiență/implicare în lucru cu copii cu cerințe educaționale speciale;
  • Disponibilitate de a participa la un program de formare și de implicare în activități de timp liber – tip tabere de copii (5 zile) – în perioada 2011-2013;
  • Implicarea/participarea la proiecte/parteneriate/activități de voluntariat în care sunt implicați copii cu dizabilități constituie un avantaj;
  • Abilități de comunicare peste medie
  • Capacitate de adaptare la nevoile și interesele copiilor
  • Vârsta: 22 – 50 ani

Aptitudini și competențe personale (constituie un avantaj):

– persoana comunicativă, cu capacitate de automotivare, cu o atitudine pozitivă;

– persoană capabilă să lucreze în echipă;

– persoană sociabilă;

– persoană cu abilități de relaționare cu copii;

– persoană cu abilități de planificare, organizare de activități educative alternative/recreative;

Etapele de selecţie

Selecția participanților se va desfășura în trei etape:

I Transmiterea informațiilor despre proiect și a procedurilor de selecție în rețelele ISJ, Școli Speciale, DGASPC;

II Înscrierea candidaților – depunerea/transmiterea prin e-mail a dosarelor personale – formularul de înscriere, copie BI/CI, diplomă de studii, copie după certificatul de căsătorie – în cazul modificării numelui inițial, CV);

III Selectarea propriu-zisă a participanţilor și anunțarea rezultatelor selecției.

Acte necesare înscrierii:

1. Formularul de înscriere (poate fi descărcat de pe site-ul: www.c4c.ro)

2. Copie C.I.

3. Copie diplome studii (cu copie după certificatul de căsătorie – în cazul modificării numelui inițial)

4. CV

Înscrieri prin  e-mail: office@c4c.ro

Informaţii suplimentare:

pe site-ul www.c4c.ro, la tel. 0737877178 sau prin e-mail liliana.udrea@c4c.ro, vezi harta

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *