Impresii Tabara 2011

“Mulţumim din suflet că mai există oameni care se gândesc la personae cu dizabilităţi şi mai organizează astfel de proiecte, încât şi aceste personae să poată trăi şi simţi bucuria unei TABERE, foarte bine organizată din toate punctele de vedere. Copiii au aşteptat cu nerăbdare programul de activităţi care a fost foarte bine diversificat cuprinzând printre altele, activităţi care le-au dezvoltat talentele”

(Părinţi ai copiilor din tabără. Mariana Verziu şi Veronica Timofte)

“Sunt un tătic mândru şi încântat pentru rezultatele obţinute de copilul meu pe plan educaţional, dar şi datorită echipei care a organizat această tabără frumoasă, recreativă şi cu activităţi educaţionale creative. Mediatorii si instructorii au facut tot posibilul ca sa avem o tabără reuşită. Vă mulţumim!”

(Săvoiu Gheorghe)

“Am ajuns la concluzia că nu există vreo problemă de adaptare sau socializare între familiile cu nevoi speciale deoarece am simţit şi conştientizat fiecare situaţie iar problema este din partea societăţii care nu ştie să interacţioneze cu asemenea personae cu problem şi nevoi speciale şi să-i accepte aşa cum sunt.”

(Un parinte anonim, 18.08.2011)

“Aţi reuţi să-i faceţi să zâmbească şi să se bucure de copilărie prin toate activităţile desfăşurate aici. Să se simtă utili ca toţi ceilalţi copii”

(Mamă. Monica Nae,)

“Mediul oferit  a fost propice socializării şi comunicării. S-au legat prietenii, s-au împărtăşit impresii şi s-au schimbat numere de telefon între participanţi iar la final cu toţii şi-au exprimat regretul  despărţirii, ceea ce mă face să cred că totul a fost apreciat la superlativ de toata lumea”

(Profesor  Grecu Laura)

“În cadrul acestor activităţi trandisciplinare cunoştinţele şi capacităţile copilului  sunt transferate de la o arie curriculară la alta, urmărindu-se atingerea obiectivelor într-un context integrat. Pe parcursul desfăşurării lor învăţarea devine un proiect personal al copilului, sprijinit de părinte unde este cazul, îndrumat, orientat şi animat de către mediator, care este managerul unor situaţii de învăţare.”

(Conducător tabără Căprioara : prof. Corina Purcariu)

“Programul s-a bazat pe cooperare, comunicare, coordonare. Schimbarea mediului ambiental a presupus, în primul rând, exersarea abilităţilor de adaptare ale copilor la un nou mediu. Adulţii au avut un dublu rol – atât participant, cât şi observator (al propriului copil şi al altor părinţi).”

(Profesor psiholog Sabina Veronica Stan)

“Doamna director de tabără s-a dovedit a fi un bun organizator reuşind să facă o atmosferă plăcută pe toată perioada taberei atât în ceea ce priveşte programul de activităţi cât şi în timpul liber, fiind alături de noi permanent. În acelaşi timp, a fost un liant între mediatori, părinţi şi copii”

(professor Grecu Laura)

“Activităţile practice i-au ajutat să-şi exerseze abilităţile şi deprinderile de muncă în echipă. Cooperare şi petrecere a timpului liber într-un mod eficient, într-un cadru ambiental plăcut şi sănătos, beneficiind totodată de îndrumarea psihopedagogică şi consiliere din partea cadrelor specializate. ”

(PIPP – Otilia Stanciu)

“Atât ca mediator cât şi ca psiholog am fost încântată de experianţa trăită. Am legat relaţii de prietenie atât cu copii cât şi cu părinţii. Am aflat o serie de lucruri noi în ceea ce priveşte caracteristicile acestor copii, problemele pe care le întâmpină în integrarea socială. Activităţile desfăşurate au fost bine alese, apreciate atât de copii cât şi de părinţi, fiind adecvate oricărui tip de dificienţă, observând că deşi unii din copii erau hiperchinetici desfăşurau activităţi fără a se plictisi pe durată foarte lungă de timp”.

(Prof. Psiholog Constanţa Bolovăneanu)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *