

C4C – Communication for Community, anunță desfășurarea proiectului „Acces la educație incluzivă de calitate pentru copiii CES cu deficiențe auditive și vizuale (EDU-CES)”, cod SMIS 112080, destinat îmbunătățirii politicilor publice privind accesul la educație și calitatea serviciilor educaționale oferite copiilor cu deficiențe auditive și vizuale.
Obiectivul general al proiectului vizează îmbunătățirea accesului la educație pentru copiii CES cu deficiențe de tip auditiv și vizual, al creșterii calității procesului educațional adaptat nevoilor acestora, și al asigurării egalității de șanse și nediscriminării acestora în școală.
Proiectul își propune sa crească capacitatea organizațiilor neguvernamentale de a se implica în acțiuni de formulare și promovare de propuneri alternative la politicile publice inițiate de Guvern. EDU-CES va oferi un cadru de dezvoltare a unei rețele și a unor parteneriate între societatea civilă și factorii instituționali relevanți în vederea derulării de activități de advocacy.
Rezultatele așteptate ale proiectului EDU-CES sunt:
În perioada următoare vom reveni cu informații despre înscrierea în rețeaua de suport și contăm pe cât mai mulți dintre cei direct interesați să participe la activitățile de consultare și promovare a politicilor publice propuse.
Info proiect:
Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă
Valoarea totală a proiectului este de 693,255.50 lei, din care 679,390.39 lei reprezintă cofinanțarea asigurată de Uniunea Europeană, în timp ce finanțarea națională este în valoare de 13,865.11 lei. Proiectul a început în aprilie 2018 și se încheie în august 2019.
Informații suplimentare despre proiect găsiți pe www.c4c.ro
Descarca aici comunicatul de presa lansare proiect C4C EDU-CES in format pdf
Persoane de contact:
Mihaela CĂLIN – Manager de proiect; Email: mihaela.calin@c4c.ro; Tel: 0726 704 761
Natalia PORUBIN – Expert GT, consultare și promovare; Email: natalia.gata@c4c.ro; Tel: 0731 731 166.
Comunicat de presă
Data: 01/08/2018