• str. Racari, nr. 59, bl. 30A, scara A, et. 4, ap. 27, sector 3, Bucuresti
  • office@c4c.ro
In concurs,News,SES

Căutăm creativ!- Concurs

30.04.2015

Vă prezentăm logo-ul desemnat câștigător.

logo sense4Am ales propunerea aceasta pentru că a îmbinat cel mai bine valorile incluse în brief: creștere, dezvoltare, includere, creativitate. În plus, au prezentat foarte simplu,
prin utilizarea culorii gri, atitudinea de detașare profesională specifică terape
utului. Ambientul pe care îl creăm în centru, pentru beneficiari, este redat coloristic prin tranziția verde-albastru spre galben-roșu pornind de la schema lui Max Luscher. Chenarul cu varietatea gradată de culori indică faptul că la baza serviciilor oferite stau emoția pozitivă și un concept umanitar care dau putere și fundament inteligenței intelectuale ce a conceput și gestionează terapiile.

31.03.2015

Am inclus în această postare detaliile despre brieful creativ corespunzător concursului lansat: creație logo pentru întreprinderea socială 4SENSE- Centru de consiliere și terapie. Brieful se poate descărca de aici: brief4SENSE

 

Concurs- brief creativ

Obiective brief de creație:Căutăm creativ!

  • crearea logo,
  • stabilirea unei game cromatice asociate.

A. despre organizație: 4SENSE – Centru de consiliere și terapie

4 SENSE – Centrul de consiliere și terapie este o structură de economie socială (SES), fără personalitate juridică, în curs de înființare, în București, de către Asociația C4C- Communication for Community cu scopul de a oferi servicii integrate de consiliere psihologică, orientare profesională și dezvoltare personală (în cadrul Proiectului „S.E.S. – Să evoluăm sustenabil” – POSDRU/168/6.1/S/145501, implementat de Asociația C4C Communication for Community).

Inovația noastră constă în terapia senzorială, folosind o încăpere dedicată și dotată în acest sens (mai multe informații aici). Ne dorim ca în timp ce un copil, mai ales un copil cu nevoi speciale, lucrează în această încăpere, părintele însoțitor are parte și el de consiliere într-o încăpere separată. Astfel binomul părinte – copil poate avea experiențe de dezvoltare care să modifice relația și raportarea ambilor la provocarea reprezentată de un viitor independent al copilului

Misiunea 4 SENSE- Centrul de consiliere și terapie

Dezvoltarea unui centru de terapie care să acomodeze activități de cercetare, învățare și schimb de bune practici pentru persoane care se confruntă cu dificultăți de integrare (în școală, societate etc).

B. despre brandul 4SENSE

Este un brand care se construiește acum. Exista mai multe versiuni pentru a denumi brandul, se preferă versiunea 4SENSE dar în funcție de posibilitățile de înregistrare (OSIM și website) pot fi și SENSE 4/ Centrul 4 SENSE etc.

Viziunea 4 SENSE- Centru de consiliere și terapie

În urma sesiunii de brainstorming, ținând cont de valorile identificate au reieșit mai multe propuneri, care se pot asocia și ca slogan pentru brand, dintre care cea mai cuprinzătoare din punct de vedere al conținutului transmis este: 4SENSE: catalizatorul descoperirii tale.

Valori ale 4 SENSE – Centru de consiliere și terapie:

Valori principale asociate brandului:

  • Creștere și dezvoltare,
  • Includere,
  • Identitate.

Valori suport:

  • (A fi ) independent,
  • Creativitate,
  • Catalizator.

Audiența:

  • Clienți și beneficiari ai serviciilor prestate în cadrul SES: copii care se confruntă cu dificultăți, tineri, adulți provenind atât din clasa de mijloc cât și persoane din medii defavorizate, nu în ultimul rând, părinți ai copiilor cu nevoi speciale.
  • In egală măsură, pentru o parte din servicii se pot întâlni și clienți corporate și finațatori privați care pot susține Centrul sau pachetele de terapie pentru beneficiarii care nu își pot permite nici măcar costuri simbolice, sau care au nevoie de ajutor pentru acces (transport de exemplu).

Elemente de design preferate:

  • Asociere cu elemente care să inducă profesionalism și specializare.
  • Stil de brand: fresh.

Observație:

Logo-ul 4SENSE va fi asociat des cu brandul Asociației C4C-Communication for Community. Este recomandat să se țină cont de aceast lucru în construirea gamei cromatice și a logo-ului.

C. Propunerile creative se primesc până la data de 15 aprilie 2015, ora 14:00

Vă rugăm să le trimiteți pe adresa de email: catalina.azamfirei@c4c.ro, specificând în mesaj  subiectul “concurs 4SENSE”.

În cadrul concursului, propunerile primite vor fi evaluate de un juriu intern al Asociației C4C – Communication for Community și câștigătorul va fi desemnat pentru soluția creativă care reprezintă cea mai potrivită formă exprimare pentru acest brief.
Câștigătorul va fi anunțat pe data de 30 aprilie printr-un email trimis direct, precum și pe pagina de Facebook a Asociației.
Premiul în valoare de 400 de euro se acordă câștigătorului sub condiția că acesta cedează în favoarea Asociației C4C – Communication for Community dreptul de proprietate pentru creația propusă.

 

Leave a Reply

Send Us Message

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.