Asociația C4C – Communication for Community derulează în perioada aprilie 2018 – august 2019 proiectul „Acces la educație incluzivă de calitate pentru copiii CES cu deficiențe auditive și vizuale (EDU-CES)”, cod SMIS 112080, proiect destinat îmbunătățirii politicilor publice privind accesul la educație și calitatea serviciilor educaționale oferite copiilor cu deficiențe auditive și vizuale.
Obiectivul general al proiectului vizează îmbunătățirea accesului la educație pentru copiii CES cu deficiențe de tip auditiv și vizual, al creșterii calității procesului educațional adaptat nevoilor acestora, și al asigurării egalității de șanse și nediscriminării acestora în școală.
Prezenta analiza realizată în cadrul proiectului „Acces la educație incluzivă de calitate pentru copiii CES cu deficiențe auditive și vizuale (EDU-CES)” – cod SMIS 112080 abordează problema integrării copiilor cu dizabilități și / sau CES din perspectiva documentelor legale existente la acest moment, a strategiilor care au fost elaborate de instituțiile statului, dar și de organizații din societatea civilă sau organizații internaționale, cu scopul identificării aspectelor care susțin accesul și participarea la educație de calitate pentru acești copii. De asemenea, se urmărește prezentarea unor exemple de bună practică, a demersurilor care au condus la îmbunătățirea serviciilor educaționale pentru copiii cu dizabilități auditive sau vizuale, cu intenția de a identifica barierele care blochează sau limitează accesul și participarea egală a copiilor cu dizabilități la servicii educaționale de calitate în instituțiile de învățământ din România. Menționăm faptul că analiza s-a realizat urmărind și politicile, demersurile și bunele practici europene la care am avut acces.
Descarca Analiza FINALA 7.11.2018